Ciągniki przemysłowe i RoRo: RT223/283/323

 

Ciągniki Terberg z serii RT z napędem 4x4 i obracanym o 180° fotelem Ergoturn® są doskonale przystosowane do pracy na statkach RoRo i zastosowań przemysłowych ze względu na ich solidną konstrukcję i mocny układ napędowy. Strome rampy załadowcze, trudne warunki, duże obciążenia i niska przyczepność nie stanowią dla nich problemu.


Z kolei model z napędem 4x2 (TT223) to rozwiązanie dla użytkowników, którzy nie potrzebują napędu na obie osie, ale wymagają fotela obracanego o 180°.

stage-v-motor.png
SILNIK ZGODNY
Z NORMĄ STAGE V
Remote_Diagnostics.png
TELEMATYKA
TERBERG CONNECT
4x4-drive.png
NAPĘD 4x4
swivelling-seat.png
FOTEL OBRACANY
O 180°
DANE TECHNICZNE RT223/283/323

  • 4x4
  • DMC: 150t (RT223), 165t (RT283/323) - w zależności od warunków pracy
  • Silnik - RT223: Volvo TAD880VE - 160 kW (217 KM, norma emisji Stage V)
  • Silnik - RT283: Volvo TAD882VE 210 kW (285 KM, norma emisji Stage V)
  • Silnik RT323: Volvo TAD883VE-235 kW (285 KM, norma emisji Stage V)
  • Przekładnia: automatyczna ZF 6WG211 (6 biegów do przodu, 3 do tyłu)
  • Udźwig przedniej osi: 16t przy 20 km/h
  • Udźwig tylnej osi: 38t przy 20 km/h
  • Siodło: Terberg - stalowa tarcza 2"
  • Maksymalne obciążenie siodła: 36t
  • Udźwig siodła: do 35t
  • Minimalna wysokość siodła: 962 mm
  • Ergoturn® - fotel kierowcy obracany o 180°
  • Wersje do ruchu lewo- i prawostronnego
  • System telematyczny Terberg Connect

Zobacz ciągniki serii RT pracujące w firmie KVSA N.V. (Holandia) oraz w terminalu portowym PSA w Zeebrugge (Belgia)

Elektryczny ciągnik przemysłowy
i RoRo z napędem 4x4: RT253EV


RT253EV to pierwszy elektryczny ciągnik Terberg z napędem 4×4, zaprojektowany do pracy na promach RoRo oraz w wymagających środowiskach przemysłowych. Sprawdza się tam, gdzie potrzebna jest maksymalna trakcja i pewne manewrowanie na stromych rampach lub w terenie o słabszej przyczepności. Konstrukcja wykorzystuje trzecią generację technologii Terberg EV, stosowaną wcześniej w setkach ciągników terminalowych, co gwarantuje wysoką niezawodność.

E-napęd CeTrax eliminuje skrzynię biegów, dzięki czemu pojazd rusza płynnie nawet z ciężkimi ładunkami. Inteligentna rekuperacja automatycznie dopasowuje odzysk energii do masy zestawu, ograniczając zużycie energii i hamulców. Dzięki baterii o pojemności do 300 kWh RT253EV może pracować do 12 godzin bez ładowania, a szybkie ładowanie do 150 kW (CCS2) skraca czas postoju i zwiększa dyspozycyjność floty.

Kabina z obrotowym fotelem Ergoturn® 180° ułatwia manewrowanie na ograniczonych przestrzeniach, a cicha praca bez spalin poprawia warunki w promach i halach. System Terberg Connect umożliwia bieżące monitorowanie parametrów pojazdu i zdalną diagnostykę, co ułatwia planowanie serwisu i zmniejsza koszty utrzymania.

RT253EV łączy moc uciągu i kontrolę napędu 4×4 z zaletami elektromobilności: niższymi kosztami operacyjnymi, ciszą i czystym środowiskiem pracy.

W PEŁNI
ELEKTRYCZNY
4x4-drive.png
NAPĘD 4x4
swivelling-seat.png
FOTEL OBRACANY
O 180°
Remote_Diagnostics.png
TELEMATYKA
TERBERG CONNECT
DANE TECHNICZNE RT253EV

  • 4x4
  • Rozstaw osi: 3300 mm
  • DMC: 65 do 80 t - w zależności od przełożenia mostu napędowego i warunków pracy
  • Silnik: asynchroniczny, elektryczny - ZF CeTrax
  • Moc: 170 kW (nominalna) i 250 kW (szczytowa)
  • Złącze ładowania: CCS2.0
  • Moc ładowania: do 150 kW
  • Pojazd i akumulatory zgodne z normą ECE-R100 rev. 3
  • Pakiety akumulatorów: 3 x 100 kWh lub 2 x 100 kWh
  • Czas pracy na jednym ładowaniu: do 12 godz. (dla wersji 300 kWh)
  • Odzyskiwanie energii (rekuperacja) dla zmniejszenia zużycia prądu
  • Udźwig przedniej osi: 16t przy 20 km/h
  • Udźwig tylnej osi: 38t przy 20 km/h
  • Praca w szerokim zakresie temperatur zewnętrznych dzięki TMS (system zarządzania temperaturą)*
  • Siodło: Terberg - stalowa tarcza 2"
  • Maksymalne obciążenie siodła: 36t
  • Udźwig siodła: do 35t
  • Minimalna wysokość siodła: 962 mm
  • Ergoturn® - fotel kierowcy obracany o 180°
  • System telematyczny Terberg Connect
  • Kabina zgodna z normami bezpieczeństwa FOPS i ROPS
 

* Praca w skrajnych temperaturach może wymagać stosowania dodatkowych środków.

Zobacz jak Terberg Special Vehicles wspiera przejście
na cichy, zeroemisyjny transport w portach i przemyśle

Ciągnik przemysłowy do ciężkich zastosowań: RT403

 

Ciągnik przemysłowy Terberg RT403 został zaprojektowany z myślą o niezwykle wymagających zadaniach w hutach stali i innych zakładach przemysłowych. Udźwig siodła wynoszący 45 ton oraz wytrzymałe podwozie i konstrukcja układu napędowego sprawiają, że RT403 jest idealnym wyborem dla przemysłu stalowego, wyjątkowo ciężkich operacji RoRo i obsługi zestawów z wieloma przyczepami.


W zależności od zastosowania i środowiska pracy, RT403 może pracować w zestawach o DMC nawet do 375 ton.

stage-v-motor.png
SILNIK ZGODNY
Z NORMĄ STAGE V
4x4-drive.png
NAPĘD 4x4
swivelling-seat.png
FOTEL OBRACANY
O 180°
Remote_Diagnostics.png
TELEMATYKA
TERBERG CONNECT
DANE TECHNICZNE RT403

 

  • 4x4
  • DMC: 200t - w zależności od przełożenia mostu napędowego i warunków pracy
  • Silnik: Volvo TAD1183VE - 315kW (428 KM, norma emisji Stage V)
  • Przekładnia: automatyczna ZF 6WG310 (6 biegów do przodu, 3 do tyłu)
  • Udźwig przedniej osi: 20t przy 20 km/h i 25t przy 10 km/h
  • Udźwig tylnej osi: 45t przy 20 km/h i 48t przy 10 km/h
  • Siodło: stalowa tarcza 2 lub 3,5" z łożyskiem kardanowym
  • Maksymalne obciążenie siodła: 45t
  • Udźwig siodła: do 45t
  • Minimalna wysokość siodła: 1335 mm
  • Ergoturn® - fotel kierowcy obracany o 180°
  • Wersje do ruchu lewo- i prawostronnego
  • System telematyczny Terberg Connect

 

SPRZEDAŻ POJAZDÓW - DZIAŁ HANDLOWY:

+48 22 370 29 22 / +48 666 240 180

         

 

 

WHERE SPECIAL COMES AS STANDARD